Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY GLOWSTEP PDF
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále také jako „VOP“) upravují v souladu s ustanovením
§ 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
vzájemná práva a povinnosti mezi:
společností GlowStep s.r.o., se sídlem Karla Engliše 3201/6 Praha 5, 150 00,
IČ: 21695148 zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C,
vložka 405195, jako prodávajícím na straně jedné (dále jen „Prodávající“) a Zákazníkem na
straně druhé (dále jen „Zákazník“) vzniklé na základě smlouvy o poskytování služeb (dále jen
„Smlouva“) uzavírané mezi smluvními stranami prostřednictvím internetového obchodu
provozovaného Prodávajícím na webové stránce umístěné na internetové adrese
www.glowstep.cz. (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky
(dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Veškeré právní vztahy mezi Prodávajícím a Zákazníkem vzniklé v souvislosti nebo na základě
Smlouvy se řídí právním řádem České republiky. Je-li Zákazník spotřebitel, řídí se vztahy
neupravené těmito VOP zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem (dále jen „občanský
zákoník“) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „zákon o ochraně
spotřebitele“). Není-li Zákazník spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito VOP občanským
zákoníkem.
1.3. Ustanovení těchto VOP jsou nedílnou součástí každé Smlouvy. Smlouva a VOP jsou
vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.
1.4. Tyto obchodní podmínky se přiměřeně použijí rovněž při nákupu služeb uskutečněném přímo
v provozovně Prodávajícího.
1.5. Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat ve Smlouvě uzavřené na základě individuálního
jednání mezi Zákazníkem a Prodávajícím. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před
těmito VOP.
1.6. Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito
VOP a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání
objednávky.
1.7. Znění VOP může Prodávající měnit či doplňovat. Aktualizované znění VOP bude zveřejněno
na webových stránkách prodávajícího www.glowstep.cz a je pro Zákazníka závazné, a to pro
každou další objednávku zboží učiněnou po zveřejnění aktualizovaného znění VOP. - VYMEZENÍ POJMŮ
2.1. Prodávající poskytuje na základě Smlouvy službu spočívající v pronájmu herní místnosti
určené k hraní interaktivních digitálních her.
2.2. Zákazníkem se pro účely těchto VOP rozumí spotřebitel nebo podnikatel.
2.3. Smlouvou je smlouva o poskytování služeb (Zážitku) uzavřená mezi Prodávajícím a
Zákazníkem.
2.4. „Službami“ se rozumí pronájem herní místnosti pro Zákazníky a související podpůrné služby
(instruktáž, sociální zázemí) pro provoz interaktivní hry GlowStep.
2.5. Cenou je odměna, kterou je Zákazník povinen zaplatit Prodávajícímu za Službu nebo za
Dárkový poukaz.
2.6. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec
samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná
(dále jen „Zákazník – spotřebitel“).
2
2.7. Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou
činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem
dosažení zisku. Pro účely ochrany spotřebitele se za podnikatele považuje také každá osoba,
která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při
samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet
podnikatele. Pro účely těchto VOP se podnikatelem rozumí ten, kdo uzavírá Smlouvu v rámci
své podnikatelské činnosti (dále jen „Zákazník – podnikatel“). Uvede-li Zákazník v objednávce
své sídlo, obchodní firmu nebo identifikační číslo, bere na vědomí, že pro něj platí pravidla
uvedená v těchto VOP pro podnikatele a nemůže se tak dovolávat práva ochrany spotřebitele.
2.8. Potvrzením Objednávky se rozumí závazné potvrzení Objednávky e-mailem, odeslaným
Prodávajícím na e-mailovou adresu Zákazníka.
2.9. Uzavřením smlouvy je okamžik doručení Potvrzení Objednávky Zákazníkovi ze strany
Prodávajícího (tj. akceptace Objednávky Prodávajícím), čímž dochází k uzavření Smlouvy. Od
tohoto okamžiku jsou Prodávající a Zákazník Smlouvou vázáni a mají práva a povinnosti ze
Smlouvy vyplývající.
2.10. Objednávkou se rozumí nabídka na uzavření Smlouvy učiněná Zákazníkem prostřednictvím k
tomu určeného elektronického formuláře na webové stránce. Náležitosti Objednávky jsou dále
stanoveny v těchto VOP.
2.11. Dárkovým poukazem je poukázka, která opravňuje držitele Dárkového poukazu k využití
služeb Prodávajícího v hodnotě uvedené na Dárkovém poukazu. Prodávající nabízí Dárkové
poukazy v hodnotě uvedené v příloze těchto VOP- Ceník služeb. Dárkový poukaz je Zákazník
povinen předložit před vstupem do herní místnosti. Nevyčerpané prostředky z poukazu nelze
vrátit v penězích, ale musí být Zákazníkem vyčerpány na úhradu další Služby. - UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Předmětem Smlouvy je závazek Prodávajícího zajistit dodání objednaných služeb –
interaktivní digitální hry GlowStep
3.2. Veškerá prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního
charakteru a není nabídkou ve smyslu ustanovení § 1732 odst. 1 občanského zákoníku a
Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu ohledně této služby. Ustanovení § 1732 odst. 2
občanského zákoníku se nepoužije.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o službě, a to včetně uvedení Cen jednotlivých
služeb. Ceny služby jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících
poplatků. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém
rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího uzavřít Smlouvu
za individuálně sjednaných podmínek. - OBJEDNÁVKA SLUŽBY, PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
4.1. Pro objednání Služby vyplní Zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu,
který obsahuje všechny potřebné informace o Službě i Dárkových poukazech. Objednávkový
formulář obsahuje zejména informace o:
a) vybrané službě, tj. zvolené velikosti objednávané herní místnosti,
b) počtu osob účastnících se poskytované Služby
c) zvoleném termínu a času
d) způsobu úhrady Ceny služby
4.2. Odesláním objednávky nedochází k uzavření smluvního vztahu a Smlouva je uzavřena až
doručením přijetí objednávky ve smyslu odst. 4.7. tohoto článku VOP.
3
4.3. Před zasláním objednávky Prodávajícímu je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje,
které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost Zákazníka zjišťovat a opravovat chyby
vzniklé při zadávání dat do objednávky.
4.4. Na základě údajů vložených do objednávky, vytvoří Zákazník objednávku.
4.5. Objednávku Zákazník odešle kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje
uvedené v objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po
obdržení objednávky toto obdržení potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické
pošty Zákazníka uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa
Zákazníka“).
4.6. Objednávka bude Prodávajícím zpracována a Zákazníkovi bude doručeno elektronické
potvrzení objednávky (akceptace).
4.7. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Zákazníkem vzniká doručením Potvrzení objednávky
(akceptací), jež je Prodávajícím zasláno Zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu
elektronické pošty Zákazníka. Současně s písemným potvrzením přijetí objednávky Prodávající
zašle Zákazníkovi textové vyhotovení aktuálního znění VOP a Provozního řádu.
4.8. Zákazník je povinen uvádět v objednávce pravdivé a úplné informace. Prodávající neodpovídá
za škodu způsobenou zadáním nesprávných nebo neúplných informací.
4.9. Po uzavření Smlouvy a zaplacení Ceny zašle Prodávající Zákazníkovi Potvrzení o rezervaci
nebo Dárkový poukaz, a to způsobem, jaký si Zákazník zvolil v objednávce.
4.10. Zákazník bere na vědomí, že Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu, a to zejména s
osobami, které již dříve podstatným způsobem Smlouvu porušily. Prodávající zároveň
Zákazníka upozorňuje, že Smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o
skutečné identitě Zákazníka či Účastníka a/nebo v případě zjevných chyb v uváděných
informacích o zboží nebo Ceně.
4.11. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy.
Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s
uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí
Zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4.12. Zákazník bere na vědomí, že podle § 1837 písm. j) občanského zákoníku není možné
odstoupit od smlouvy u služeb poskytovaných v konkrétním termínu. Výjimkou je situace, kdy
poskytovatel službu zruší – v takovém případě má zákazník právo na nový termín nebo vrácení
peněz. Pro vrácení částky je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu na info@glowstep.cz.
4.13. V případě zakoupení dárkového poukazu má Zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14
dnů od zakoupení poukazu, pokud ještě nebyl uplatněn. Odstoupení není možné po jeho
uplatnění. Pro vrácení částky je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu na
info@glowstep.cz. - PLATEBNÍ PODMÍNKY – ÚHRADA CENY SLUŽBY NEBO POUKAZU
5.1. U Služby nebo Dárkového poukazu je vždy uvedena Cena dané položky. Dojde-li ke zjevné
chybě v Ceně, není Prodávající povinen zboží s takto stanovenou Cenou dodat a v případě, že
již byla uzavřena Smlouva s takto chybně uvedenou Cenou, je Prodávající oprávněn od ní
odstoupit.
5.2. Cenu Služby nebo Dárkového poukazu je možné uhradit následujícími způsoby:
a) v hotovosti v místě poskytování služby
b) bezhotovostně předem převodem na účet Prodávajícího;
c) bezhotovostně předem platební kartou
d) dárkovým poukazem
4
5.3. V případě platby v hotovosti je Cena splatná okamžitě. V případě bezhotovostní platby je Cena
splatná okamžitě dle instrukcí a vybraného způsobu platby uvedeného v e- shopu.
5.4. V případě bezhotovostní platby je závazek Zákazníka uhradit Cenu splněn okamžikem připsání
příslušné částky na účet Prodávajícího.
5.5. V případě platby Dárkovým poukazem je nezbytné uvést kód Dárkového poukazu. Převyšujeli
Cena hodnotu Dárkového poukazu, je Zákazník povinen doplatit rozdíl v Ceně a hodnotě
Dárkového poukazu.
5.6. Nedílnou součástí těchto VOP je Ceník uvedený v příloze č. 1. - DORUČENÍ DÁRKOVÉHO POUKAZU NEBO POTVRZENÍ O REZERVACI
6.1. Dárkový Poukaz a Potvrzení o rezervaci lze doručit:
a) elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. V tomto případě je
Dárkový poukaz nebo Potvrzení o rezervaci doručena Zákazníkovi ve formátu pdf. po
zaplacení Ceny, nejpozději však ve lhůtě 3 pracovních dnů.
b) Osobně v sídle Prodávajícího. V tomto případě je Dárkový poukaz nebo Potvrzení o
rezervaci vytištěno a předán ihned po zaplacení Ceny
6.2. Dárkový poukaz je volně přenosný na jinou osobu.
6.3. Dárkový poukaz platí 365 dnů od data vystavení nebo do okamžiku, kdy je celá jeho hodnota
použita na zaplacení Ceny. Za datum vystavení se považuje den uhrazení celé Ceny za daný
poukaz.
6.4. Prodávající neodpovídá za užití Dárkového poukazu neoprávněnou osobou.
6.5. Dárkový poukaz je možné uplatnit při rezervaci herní místnosti kterýmkoliv nabízeným
způsobem. Dárkový poukaz není možné uplatnit v době pořádání soukromé akci v prostorách
Prodávajícího. - REALIZACE SLUŽBY
7.1. Prodávající je povinen poskytnout Službu v souladu se Smlouvou.
7.2. Účastník je povinen se dostavit včas na místo poskytování Služby v den Termínu a to nejméně
5 minut předem. V případě, kdy se Účastník na místo konání Služby nedostaví včas, je Služba
považována za řádně poskytnutou a Prodávajícímu za ni náleží Cena v plné výši.
7.2. Zákazník je povinen dodržovat všechna ustanovení Provozního řádu.
7.2. Zákazník se může zúčastnit Služby na základě platné rezervace na službu, v případě aktuálně
volné kapacity je možné zakoupení služby přímo v provozovně Prodávajícího.
7.3. Zákazník je povinen sám posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému zvládnutí
vybrané Služby. Informace o případných omezeních, které se mohou týkat Služby (např. věk,
zdravotní stav a tělesná způsobilost, příp. požadavek na zdravotní prohlídku), jsou uvedeny
v provozním řádu. Veškerých Služeb se každý účastní výlučně na své vlastní riziko.
7.4. Účastník odpovídá za veškeré škody, které způsobí v rámci účasti na Službě při nedodržení
pokynů, se kterými byl řádně seznámen před začátkem Služby Prodávajícím. - POŘÁDÁNÍ SOUKROMÝCH AKCÍ
8.1. Prodávající nabízí možnost pronájmu prostor (herních místností) za účelem konání soukromých
akcí (např. oslav narozenin, apod.). V případě, že má Zákazník zájem o pořádání takové akce, je
povinen uhradit poplatek za pronájem prostor dle ceníku zveřejněného na webových stránkách
Prodávajícího a v příloze- Ceník služeb.
5
8.2. Rezervace prostor pro pořádání soukromé akce vzniká až okamžikem úhrady zálohy ve výši50%
z ceny pronájmu prostor.
8.3. Doba pronájmu pro pořádání soukromé akce je 3 hodiny. Tato doba může být prodloužena; za
každou další hodinu je Zákazníkovi účtován doplatek dle ceníku.
8.4. Po předchozí domluvě s Prodávajícím je možné si na soukromou akci donést vlastní občerstvení.
Druh občerstvení vneseného do pronajatých prostor je třeba předem projednat s Prodávajícím,
v případě, že si Zákazník přinese i jiné, předem neschválené potraviny, může mu Prodávající toto
pohoštění zakázat, či požadovat úhradu ušlého zisku. - ZMĚNA A STORNO ZÁŽITKU, VYŠŠÍ MOC
9.1. Zákazník je oprávněn zrušit svou rezervaci Služby nejpozději do 2 hodin před objednaným časem
uskutečnění Služby. V případě, že Zákazník zruší svou rezervaci méně než 2 hodiny před
objednaným časem uskutečnění Služby, uhradí 100% služby.
Pro soukromé akce platí storno podmínky uvedené v odst. 9.2. níže.
9.2. Zrušení objednávky soukromé akce a storno
Zrušení méně než 48 hodin a více než 24 hodin před soukromou akcí – poplatek 50 % z celkové
ceny služby
Zrušení méně než 24 hodin před soukromou akcií– poplatek 100 % z celkové ceny služby
9.3. Prodávající je oprávněn zrušit Termín Služby z důvodů vyšší moci, v takovém případě nabídne
Zákazníkovi nový Termín. Zákazník má v tomto případě právo na sjednání náhradního Termínu
nebo má právo od Smlouvy odstoupit, pokud se Termín Služby nebo podmínky Služby změní
podstatným způsobem. Prodávající neodpovídá za škodu, která Zákazníkovi vznikne v důsledku
zrušení Termínu z důvodů vyšší moci.
9.4. Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě nemožnosti poskytnutí Služby za
sjednaných podmínek. Pokud k tomu dojde, informuje o tom Prodávající neprodleně Zákazníka.
V takovém případě má Zákazník právo na vrácení Ceny. Pokud byla Cena uhrazena s využitím
Dárkového poukazu, Prodávající přičte na tento Dárkový poukaz Cenu za Zážitek zpět a/nebo
vydá nový Dárkový poukaz, pokud platnost původního již uplynula. - UPLATNĚNÍ PRÁV Z VAD A REKLAMACE
10.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně
závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161
až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Při reklamaci
je Reklamující povinen uvést své kontaktní údaje (jméno a příjmení/název a IČ, kontaktní
adresa, e-mail, telefonní číslo), číslo objednávky, identifikaci Služby, přesný popis reklamované
vady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Reklamující je dále povinen prokázat
prokázání uzavření Smlouvy (nejlépe přiložením dokladu o zaplacení apod.).
10.2. V případě Dárkového poukazu, lze práva z vad uplatnit nejdéle ve lhůtě jejich platnosti.
Uplynutím této lhůty nárok na uplatnění práv z vad zaniká.
10.3. Reklamující je v případě podstatných vad oprávněn dle své volby požadovat:
a) dodání nové nebo chybějící Služby;
b) přiměřenou slevu; nebo
c) vrácení Ceny na základě odstoupení od Smlouvy,
10.4. U nepodstatné vady má Reklamující právo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z Ceny.
6
10.5. V případě uznání reklamace jako oprávněné se Prodávající zavazuje vyřídit reklamaci do třiceti
(30) dnů ode dne odeslání Sdělení dle předchozího odstavce těchto VOP, O případné nemožnosti
dodržet lhůtu dle předchozí věty informuje Prodávající bezodkladně Reklamujícího a současně
sdělí, v jaké lhůtě bude možné reklamaci nejdéle vyřídit.
10.6. V případě oprávněné reklamace zvolí Prodávající způsob jejího vyřízení tak, aby byl možný a
účelný s ohledem na charakter vady zboží a jeho stav.
10.7. Reklamující bere na vědomí, že předmětem reklamace není obsah samotné Služby. V případě
tohoto typu Služby může být předmětem reklamace kupř. nefunkčnost vybavení, které je k
realizaci Služby nezbytné, výpadek elektřiny apod. - DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
11.1. Zákazník má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního
řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00
Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
11.2. Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní
obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Zákazník se
zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit
neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící
webové rozhraní obchodu.
11.3. Zákazník není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy,
programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového
rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor
práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.
11.4. Zákazník bere na vědomí, že Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku
zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich
určením.
11.5. Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského
zákoníku. - GDPR, ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
12.1. Zákazník je srozuměn s tím, že Prodávající je oprávněn pro účely plnění Smlouvy zpracovávat
jeho osobní údaje v rozsahu zejména: jméno, příjmení, datum narození, bydliště, emailová
adresa, telefonní spojení.
12.2. Zákazník bere na vědomí, že Prodávající bude zpracovávat jeho osobní údaje v rozsahu jméno,
příjmení, adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa za účelem zasílání obchodních sdělení.
Zákazník souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo obchodním
závodem Prodávajícího na elektronickou adresu Zákazníka a dále souhlasí se zasíláním
obchodních sdělení Prodávajícím na elektronickou adresu Zákazníka Obchodní sdělení je
Prodávající oprávněn zasílat formou SMS, MMS, e-mailem, poštou či sdělovat telefonicky.
Proti zasílání obchodních sdělení může Zákazník vznést kdykoliv námitku, a to buď na adrese
Prodávajícího nebo e-mailem zaslaným na e-mail:V tomto případě nebude Prodávající
Zákazníkovi dále zasílat obchodní sdělení, ani jinak zpracovávat jeho osobní údaje zákazníka
pro účely přímého marketingu.
12.3. Údaje dle odstavce 12.3. a 12.4. budou uchovány na nezbytně nutnou dobu maximálně 12
měsíců od uzavření Smlouvy.
12.4. Provozovna je z bezpečnostních důvodů monitorována kamerových systémem. Zákazník svým
vstupem do provozovny bere tuto skutečnost na vědomí a dává svůj souhlas s jeho využitím a
uchováním záznamů po nezbytně dlouhou dobu (maximálně 72 hodin). Jakýkoli záznam může
7
být v rámci kontroly veřejné bezpečnosti předán orgánům činným v trestním řízení způsobem
stanoveným zákonem.
12.5. Vstupem do provozovny Zákazník vyjadřuje souhlas s možným pořizováním fotografií a video
záznamů Zákazníka a souhlasí s užitím této fotografie či videa k účelům propagace, komerce a
marketingu.
12.6. Zákazník bere na vědomí, že jako subjekt údajů má zejména následující práva:
a) požadovat přístup ke svým osobním údajům;
b) požadovat opravu nepřesných či neúplných osobních údajů;
c) požadovat výmaz osobních údajů;
d) požadovat omezení zpracování svých osobních údajů;
e) vznést námitku proti zpracování osobních údajů;
f) podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora
27, 170 00 Praha 7.
12.7. Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové
stránce možné provést a závazky Prodávajícího ze Smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání
tzv. cookies na počítač Zákazníka, může Zákazník souhlas podle předchozí věty kdykoliv
odvolat, a to buď dopisem zaslaným na adresu sídla Prodávajícího, nebo elektronicky na emailovou
adresu Prodávajícího. - DORUČOVÁNÍ
13.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se Smlouvou musí být druhé
smluvní straně doručena písemně nebo v textové podobě ve smyslu ustanovení §1819
občanského zákoníku, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím
provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Zákazníkovi je doručováno na adresu
elektronické pošty uvedené při rezervaci termínu Služby.
13.2. Zpráva je doručena druhé smluvní straně:
a) v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty;
integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem+
b) v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím
zásilky adresátem,
c) v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též
odepřením převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku
převzít) zásilku převzít,
d) v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty deseti
(10) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k
uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení
nedozvěděl. - ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
14.1. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany
sjednávají, že takový vztah se řídí českým právem a podléhá jurisdikci soudů České republiky.
Tímto nejsou dotčena práva Zákazníka – Spotřebitele vyplývající z obecně závazných
právních předpisů.
14.2. Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou
sdělovány podle nejlepšího vědomí Prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty
zkušeností a informací, které Prodávající získal sám, od výrobce či svého dodavatele
8
14.3. Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto
neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce
přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních
ustanovení VOP.
14.4. Smlouva včetně VOP je archivována Prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná v
sídle Prodávajícího.
14.5. Kontaktní údaje Prodávajícího:
adresa pro doručování: Karla Engliše 3201/6, Praha 5, 150 00
adresa elektronické pošty: pc5qzrd
telefon: 734 835 019
14.6. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti od 1. 2. 2025. Nedílnou součástí těchto
VOP je Ceník uvedený v příloze.
Příloha: Ceník služeb GlowStep s.r.o.
9
Příloha: Ceník služeb GlowStep s.r.o.
a) Vstupné
Vstupné na 1 osobu na 55 minut: 390 Kč.
Pronájem velké herní místnosti: maximální kapacita 6 osob.
Pronájem malé herní místnosti: maximální kapacita 4 osoby.
b) Druhy poukazu:
Dárkový poukaz v hodnotě 1 000,- Kč
Dárkový poukaz v hodnotě 2 000,-Kč
Poukaz musí mít platný kód a den platnosti.
Poukaz platí pro 1 hráče nebo skupinu hráčů, kteří si herní místnost dopředu zarezervují
jakýmkoli nabízeným způsobem. Nelze uplatnit v době konání soukromé akce.
c) Soukromé akce
Soukromé akce se pořádají v celém prostoru provozovny nebo jen části, podle počtu osob.
Cena a rozsah soukromých akcí bude stanovena dohodou (bude potvrzeno emailem) mezi
Provozovatelem a Zákazníkem dle rozsahu a typu akce.
Pro rezervaci termínu je nutno neprodleně zaplatit zálohu ve výši 50% z celkové sjednané ceny
Služeb za soukromou akci, jinak termín může být poskytnut jinému zákazníkovi.
Na soukromou akci je možno po domluvě přinést vlastní dort, chuťovky a chlebíčky. Ostatní
pohoštění můžete zakoupit na baru.
V případě, že přinesou hosté jiné potraviny může personál toto pohoštění zakázat či požadovat
náhradu za ušlý zisk.
Soukromé akce jsou standardně plánovány na 3 hodiny, ale je možné domluvit se jinak. Po
překročení domluveného času bude účtován příplatek.
…………………………………………………………………………………………………….
Provozovatel si vyhrazuje právo změnu cen a případné odmítnutí zákazníka při nedodržení
podmínek sjednaných ve VOP.