Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY GLOWSTEP PDF

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
    1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále také jako „VOP“) upravují v souladu s ustanovením
    § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
    vzájemná práva a povinnosti mezi:
    společností GlowStep s.r.o., se sídlem Karla Engliše 3201/6 Praha 5, 150 00,
    IČ: 21695148 zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C,
    vložka 405195, jako prodávajícím na straně jedné (dále jen „Prodávající“) a Zákazníkem na
    straně druhé (dále jen „Zákazník“) vzniklé na základě smlouvy o poskytování služeb (dále jen
    „Smlouva“) uzavírané mezi smluvními stranami prostřednictvím internetového obchodu
    provozovaného Prodávajícím na webové stránce umístěné na internetové adrese
    www.glowstep.cz. (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky
    (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
    1.2. Veškeré právní vztahy mezi Prodávajícím a Zákazníkem vzniklé v souvislosti nebo na základě
    Smlouvy se řídí právním řádem České republiky. Je-li Zákazník spotřebitel, řídí se vztahy
    neupravené těmito VOP zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem (dále jen „občanský
    zákoník“) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „zákon o ochraně
    spotřebitele“). Není-li Zákazník spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito VOP občanským
    zákoníkem.
    1.3. Ustanovení těchto VOP jsou nedílnou součástí každé Smlouvy. Smlouva a VOP jsou
    vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.
    1.4. Tyto obchodní podmínky se přiměřeně použijí rovněž při nákupu služeb uskutečněném přímo
    v provozovně Prodávajícího.
    1.5. Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat ve Smlouvě uzavřené na základě individuálního
    jednání mezi Zákazníkem a Prodávajícím. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před
    těmito VOP.
    1.6. Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito
    VOP a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání
    objednávky.
    1.7. Znění VOP může Prodávající měnit či doplňovat. Aktualizované znění VOP bude zveřejněno
    na webových stránkách prodávajícího www.glowstep.cz a je pro Zákazníka závazné, a to pro
    každou další objednávku zboží učiněnou po zveřejnění aktualizovaného znění VOP.
  2. VYMEZENÍ POJMŮ
    2.1. Prodávající poskytuje na základě Smlouvy službu spočívající v pronájmu herní místnosti
    určené k hraní interaktivních digitálních her.
    2.2. Zákazníkem se pro účely těchto VOP rozumí spotřebitel nebo podnikatel.
    2.3. Smlouvou je smlouva o poskytování služeb (Zážitku) uzavřená mezi Prodávajícím a
    Zákazníkem.
    2.4. „Službami“ se rozumí pronájem herní místnosti pro Zákazníky a související podpůrné služby
    (instruktáž, sociální zázemí) pro provoz interaktivní hry GlowStep.
    2.5. Cenou je odměna, kterou je Zákazník povinen zaplatit Prodávajícímu za Službu nebo za
    Dárkový poukaz.
    2.6. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec
    samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná
    (dále jen „Zákazník – spotřebitel“).
    2
    2.7. Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou
    činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem
    dosažení zisku. Pro účely ochrany spotřebitele se za podnikatele považuje také každá osoba,
    která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při
    samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet
    podnikatele. Pro účely těchto VOP se podnikatelem rozumí ten, kdo uzavírá Smlouvu v rámci
    své podnikatelské činnosti (dále jen „Zákazník – podnikatel“). Uvede-li Zákazník v objednávce
    své sídlo, obchodní firmu nebo identifikační číslo, bere na vědomí, že pro něj platí pravidla
    uvedená v těchto VOP pro podnikatele a nemůže se tak dovolávat práva ochrany spotřebitele.
    2.8. Potvrzením Objednávky se rozumí závazné potvrzení Objednávky e-mailem, odeslaným
    Prodávajícím na e-mailovou adresu Zákazníka.
    2.9. Uzavřením smlouvy je okamžik doručení Potvrzení Objednávky Zákazníkovi ze strany
    Prodávajícího (tj. akceptace Objednávky Prodávajícím), čímž dochází k uzavření Smlouvy. Od
    tohoto okamžiku jsou Prodávající a Zákazník Smlouvou vázáni a mají práva a povinnosti ze
    Smlouvy vyplývající.
    2.10. Objednávkou se rozumí nabídka na uzavření Smlouvy učiněná Zákazníkem prostřednictvím k
    tomu určeného elektronického formuláře na webové stránce. Náležitosti Objednávky jsou dále
    stanoveny v těchto VOP.
    2.11. Dárkovým poukazem je poukázka, která opravňuje držitele Dárkového poukazu k využití
    služeb Prodávajícího v hodnotě uvedené na Dárkovém poukazu. Prodávající nabízí Dárkové
    poukazy v hodnotě uvedené v příloze těchto VOP- Ceník služeb. Dárkový poukaz je Zákazník
    povinen předložit před vstupem do herní místnosti. Nevyčerpané prostředky z poukazu nelze
    vrátit v penězích, ale musí být Zákazníkem vyčerpány na úhradu další Služby.
  3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    3.1. Předmětem Smlouvy je závazek Prodávajícího zajistit dodání objednaných služeb –
    interaktivní digitální hry GlowStep
    3.2. Veškerá prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního
    charakteru a není nabídkou ve smyslu ustanovení § 1732 odst. 1 občanského zákoníku a
    Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu ohledně této služby. Ustanovení § 1732 odst. 2
    občanského zákoníku se nepoužije.
    3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o službě, a to včetně uvedení Cen jednotlivých
    služeb. Ceny služby jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících
    poplatků. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém
    rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího uzavřít Smlouvu
    za individuálně sjednaných podmínek.
  4. OBJEDNÁVKA SLUŽBY, PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    4.1. Pro objednání Služby vyplní Zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu,
    který obsahuje všechny potřebné informace o Službě i Dárkových poukazech. Objednávkový
    formulář obsahuje zejména informace o:
    a) vybrané službě, tj. zvolené velikosti objednávané herní místnosti,
    b) počtu osob účastnících se poskytované Služby
    c) zvoleném termínu a času
    d) způsobu úhrady Ceny služby
    4.2. Odesláním objednávky nedochází k uzavření smluvního vztahu a Smlouva je uzavřena až
    doručením přijetí objednávky ve smyslu odst. 4.7. tohoto článku VOP.
    3
    4.3. Před zasláním objednávky Prodávajícímu je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje,
    které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost Zákazníka zjišťovat a opravovat chyby
    vzniklé při zadávání dat do objednávky.
    4.4. Na základě údajů vložených do objednávky, vytvoří Zákazník objednávku.
    4.5. Objednávku Zákazník odešle kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje
    uvedené v objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po
    obdržení objednávky toto obdržení potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické
    pošty Zákazníka uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa
    Zákazníka“).
    4.6. Objednávka bude Prodávajícím zpracována a Zákazníkovi bude doručeno elektronické
    potvrzení objednávky (akceptace).
    4.7. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Zákazníkem vzniká doručením Potvrzení objednávky
    (akceptací), jež je Prodávajícím zasláno Zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu
    elektronické pošty Zákazníka. Současně s písemným potvrzením přijetí objednávky Prodávající
    zašle Zákazníkovi textové vyhotovení aktuálního znění VOP a Provozního řádu.
    4.8. Zákazník je povinen uvádět v objednávce pravdivé a úplné informace. Prodávající neodpovídá
    za škodu způsobenou zadáním nesprávných nebo neúplných informací.
    4.9. Po uzavření Smlouvy a zaplacení Ceny zašle Prodávající Zákazníkovi Potvrzení o rezervaci
    nebo Dárkový poukaz, a to způsobem, jaký si Zákazník zvolil v objednávce.
    4.10. Zákazník bere na vědomí, že Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu, a to zejména s
    osobami, které již dříve podstatným způsobem Smlouvu porušily. Prodávající zároveň
    Zákazníka upozorňuje, že Smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o
    skutečné identitě Zákazníka či Účastníka a/nebo v případě zjevných chyb v uváděných
    informacích o zboží nebo Ceně.
    4.11. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy.
    Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s
    uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí
    Zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
    4.12. Zákazník bere na vědomí, že podle § 1837 písm. j) občanského zákoníku není možné
    odstoupit od smlouvy u služeb poskytovaných v konkrétním termínu. Výjimkou je situace, kdy
    poskytovatel službu zruší – v takovém případě má zákazník právo na nový termín nebo vrácení
    peněz. Pro vrácení částky je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu na info@glowstep.cz.
    4.13. V případě zakoupení dárkového poukazu má Zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14
    dnů od zakoupení poukazu, pokud ještě nebyl uplatněn. Odstoupení není možné po jeho
    uplatnění. Pro vrácení částky je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu na
    info@glowstep.cz.
  5. PLATEBNÍ PODMÍNKY – ÚHRADA CENY SLUŽBY NEBO POUKAZU
    5.1. U Služby nebo Dárkového poukazu je vždy uvedena Cena dané položky. Dojde-li ke zjevné
    chybě v Ceně, není Prodávající povinen zboží s takto stanovenou Cenou dodat a v případě, že
    již byla uzavřena Smlouva s takto chybně uvedenou Cenou, je Prodávající oprávněn od ní
    odstoupit.
    5.2. Cenu Služby nebo Dárkového poukazu je možné uhradit následujícími způsoby:
    a) v hotovosti v místě poskytování služby
    b) bezhotovostně předem převodem na účet Prodávajícího;
    c) bezhotovostně předem platební kartou
    d) dárkovým poukazem
    4
    5.3. V případě platby v hotovosti je Cena splatná okamžitě. V případě bezhotovostní platby je Cena
    splatná okamžitě dle instrukcí a vybraného způsobu platby uvedeného v e- shopu.
    5.4. V případě bezhotovostní platby je závazek Zákazníka uhradit Cenu splněn okamžikem připsání
    příslušné částky na účet Prodávajícího.
    5.5. V případě platby Dárkovým poukazem je nezbytné uvést kód Dárkového poukazu. Převyšujeli
    Cena hodnotu Dárkového poukazu, je Zákazník povinen doplatit rozdíl v Ceně a hodnotě
    Dárkového poukazu.
    5.6. Nedílnou součástí těchto VOP je Ceník uvedený v příloze č. 1.
  6. DORUČENÍ DÁRKOVÉHO POUKAZU NEBO POTVRZENÍ O REZERVACI
    6.1. Dárkový Poukaz a Potvrzení o rezervaci lze doručit:
    a) elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. V tomto případě je
    Dárkový poukaz nebo Potvrzení o rezervaci doručena Zákazníkovi ve formátu pdf. po
    zaplacení Ceny, nejpozději však ve lhůtě 3 pracovních dnů.
    b) Osobně v sídle Prodávajícího. V tomto případě je Dárkový poukaz nebo Potvrzení o
    rezervaci vytištěno a předán ihned po zaplacení Ceny
    6.2. Dárkový poukaz je volně přenosný na jinou osobu.
    6.3. Dárkový poukaz platí 365 dnů od data vystavení nebo do okamžiku, kdy je celá jeho hodnota
    použita na zaplacení Ceny. Za datum vystavení se považuje den uhrazení celé Ceny za daný
    poukaz.
    6.4. Prodávající neodpovídá za užití Dárkového poukazu neoprávněnou osobou.
    6.5. Dárkový poukaz je možné uplatnit při rezervaci herní místnosti kterýmkoliv nabízeným
    způsobem. Dárkový poukaz není možné uplatnit v době pořádání soukromé akci v prostorách
    Prodávajícího.
  7. REALIZACE SLUŽBY
    7.1. Prodávající je povinen poskytnout Službu v souladu se Smlouvou.
    7.2. Účastník je povinen se dostavit včas na místo poskytování Služby v den Termínu a to nejméně
    5 minut předem. V případě, kdy se Účastník na místo konání Služby nedostaví včas, je Služba
    považována za řádně poskytnutou a Prodávajícímu za ni náleží Cena v plné výši.
    7.2. Zákazník je povinen dodržovat všechna ustanovení Provozního řádu.
    7.2. Zákazník se může zúčastnit Služby na základě platné rezervace na službu, v případě aktuálně
    volné kapacity je možné zakoupení služby přímo v provozovně Prodávajícího.
    7.3. Zákazník je povinen sám posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému zvládnutí
    vybrané Služby. Informace o případných omezeních, které se mohou týkat Služby (např. věk,
    zdravotní stav a tělesná způsobilost, příp. požadavek na zdravotní prohlídku), jsou uvedeny
    v provozním řádu. Veškerých Služeb se každý účastní výlučně na své vlastní riziko.
    7.4. Účastník odpovídá za veškeré škody, které způsobí v rámci účasti na Službě při nedodržení
    pokynů, se kterými byl řádně seznámen před začátkem Služby Prodávajícím.
  8. POŘÁDÁNÍ SOUKROMÝCH AKCÍ
    8.1. Prodávající nabízí možnost pronájmu prostor (herních místností) za účelem konání soukromých
    akcí (např. oslav narozenin, apod.). V případě, že má Zákazník zájem o pořádání takové akce, je
    povinen uhradit poplatek za pronájem prostor dle ceníku zveřejněného na webových stránkách
    Prodávajícího a v příloze- Ceník služeb.
    5
    8.2. Rezervace prostor pro pořádání soukromé akce vzniká až okamžikem úhrady zálohy ve výši50%
    z ceny pronájmu prostor.
    8.3. Doba pronájmu pro pořádání soukromé akce je 3 hodiny. Tato doba může být prodloužena; za
    každou další hodinu je Zákazníkovi účtován doplatek dle ceníku.
    8.4. Po předchozí domluvě s Prodávajícím je možné si na soukromou akci donést vlastní občerstvení.
    Druh občerstvení vneseného do pronajatých prostor je třeba předem projednat s Prodávajícím,
    v případě, že si Zákazník přinese i jiné, předem neschválené potraviny, může mu Prodávající toto
    pohoštění zakázat, či požadovat úhradu ušlého zisku.
  9. ZMĚNA A STORNO ZÁŽITKU, VYŠŠÍ MOC
    9.1. Zákazník je oprávněn zrušit svou rezervaci Služby nejpozději do 2 hodin před objednaným časem
    uskutečnění Služby. V případě, že Zákazník zruší svou rezervaci méně než 2 hodiny před
    objednaným časem uskutečnění Služby, uhradí 100% služby.
    Pro soukromé akce platí storno podmínky uvedené v odst. 9.2. níže.
    9.2. Zrušení objednávky soukromé akce a storno
    Zrušení méně než 48 hodin a více než 24 hodin před soukromou akcí – poplatek 50 % z celkové
    ceny služby
    Zrušení méně než 24 hodin před soukromou akcií– poplatek 100 % z celkové ceny služby
    9.3. Prodávající je oprávněn zrušit Termín Služby z důvodů vyšší moci, v takovém případě nabídne
    Zákazníkovi nový Termín. Zákazník má v tomto případě právo na sjednání náhradního Termínu
    nebo má právo od Smlouvy odstoupit, pokud se Termín Služby nebo podmínky Služby změní
    podstatným způsobem. Prodávající neodpovídá za škodu, která Zákazníkovi vznikne v důsledku
    zrušení Termínu z důvodů vyšší moci.
    9.4. Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě nemožnosti poskytnutí Služby za
    sjednaných podmínek. Pokud k tomu dojde, informuje o tom Prodávající neprodleně Zákazníka.
    V takovém případě má Zákazník právo na vrácení Ceny. Pokud byla Cena uhrazena s využitím
    Dárkového poukazu, Prodávající přičte na tento Dárkový poukaz Cenu za Zážitek zpět a/nebo
    vydá nový Dárkový poukaz, pokud platnost původního již uplynula.
  10. UPLATNĚNÍ PRÁV Z VAD A REKLAMACE
    10.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně
    závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161
    až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Při reklamaci
    je Reklamující povinen uvést své kontaktní údaje (jméno a příjmení/název a IČ, kontaktní
    adresa, e-mail, telefonní číslo), číslo objednávky, identifikaci Služby, přesný popis reklamované
    vady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Reklamující je dále povinen prokázat
    prokázání uzavření Smlouvy (nejlépe přiložením dokladu o zaplacení apod.).
    10.2. V případě Dárkového poukazu, lze práva z vad uplatnit nejdéle ve lhůtě jejich platnosti.
    Uplynutím této lhůty nárok na uplatnění práv z vad zaniká.
    10.3. Reklamující je v případě podstatných vad oprávněn dle své volby požadovat:
    a) dodání nové nebo chybějící Služby;
    b) přiměřenou slevu; nebo
    c) vrácení Ceny na základě odstoupení od Smlouvy,
    10.4. U nepodstatné vady má Reklamující právo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z Ceny.
    6
    10.5. V případě uznání reklamace jako oprávněné se Prodávající zavazuje vyřídit reklamaci do třiceti
    (30) dnů ode dne odeslání Sdělení dle předchozího odstavce těchto VOP, O případné nemožnosti
    dodržet lhůtu dle předchozí věty informuje Prodávající bezodkladně Reklamujícího a současně
    sdělí, v jaké lhůtě bude možné reklamaci nejdéle vyřídit.
    10.6. V případě oprávněné reklamace zvolí Prodávající způsob jejího vyřízení tak, aby byl možný a
    účelný s ohledem na charakter vady zboží a jeho stav.
    10.7. Reklamující bere na vědomí, že předmětem reklamace není obsah samotné Služby. V případě
    tohoto typu Služby může být předmětem reklamace kupř. nefunkčnost vybavení, které je k
    realizaci Služby nezbytné, výpadek elektřiny apod.
  11. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
    11.1. Zákazník má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního
    řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00
    Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
    11.2. Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní
    obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Zákazník se
    zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit
    neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící
    webové rozhraní obchodu.
    11.3. Zákazník není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy,
    programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového
    rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor
    práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.
    11.4. Zákazník bere na vědomí, že Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku
    zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich
    určením.
    11.5. Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského
    zákoníku.
  12. GDPR, ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
    12.1. Zákazník je srozuměn s tím, že Prodávající je oprávněn pro účely plnění Smlouvy zpracovávat
    jeho osobní údaje v rozsahu zejména: jméno, příjmení, datum narození, bydliště, emailová
    adresa, telefonní spojení.
    12.2. Zákazník bere na vědomí, že Prodávající bude zpracovávat jeho osobní údaje v rozsahu jméno,
    příjmení, adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa za účelem zasílání obchodních sdělení.
    Zákazník souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo obchodním
    závodem Prodávajícího na elektronickou adresu Zákazníka a dále souhlasí se zasíláním
    obchodních sdělení Prodávajícím na elektronickou adresu Zákazníka Obchodní sdělení je
    Prodávající oprávněn zasílat formou SMS, MMS, e-mailem, poštou či sdělovat telefonicky.
    Proti zasílání obchodních sdělení může Zákazník vznést kdykoliv námitku, a to buď na adrese
    Prodávajícího nebo e-mailem zaslaným na e-mail:V tomto případě nebude Prodávající
    Zákazníkovi dále zasílat obchodní sdělení, ani jinak zpracovávat jeho osobní údaje zákazníka
    pro účely přímého marketingu.
    12.3. Údaje dle odstavce 12.3. a 12.4. budou uchovány na nezbytně nutnou dobu maximálně 12
    měsíců od uzavření Smlouvy.
    12.4. Provozovna je z bezpečnostních důvodů monitorována kamerových systémem. Zákazník svým
    vstupem do provozovny bere tuto skutečnost na vědomí a dává svůj souhlas s jeho využitím a
    uchováním záznamů po nezbytně dlouhou dobu (maximálně 72 hodin). Jakýkoli záznam může
    7
    být v rámci kontroly veřejné bezpečnosti předán orgánům činným v trestním řízení způsobem
    stanoveným zákonem.
    12.5. Vstupem do provozovny Zákazník vyjadřuje souhlas s možným pořizováním fotografií a video
    záznamů Zákazníka a souhlasí s užitím této fotografie či videa k účelům propagace, komerce a
    marketingu.
    12.6. Zákazník bere na vědomí, že jako subjekt údajů má zejména následující práva:
    a) požadovat přístup ke svým osobním údajům;
    b) požadovat opravu nepřesných či neúplných osobních údajů;
    c) požadovat výmaz osobních údajů;
    d) požadovat omezení zpracování svých osobních údajů;
    e) vznést námitku proti zpracování osobních údajů;
    f) podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora
    27, 170 00 Praha 7.
    12.7. Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové
    stránce možné provést a závazky Prodávajícího ze Smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání
    tzv. cookies na počítač Zákazníka, může Zákazník souhlas podle předchozí věty kdykoliv
    odvolat, a to buď dopisem zaslaným na adresu sídla Prodávajícího, nebo elektronicky na emailovou
    adresu Prodávajícího.
  13. DORUČOVÁNÍ
    13.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se Smlouvou musí být druhé
    smluvní straně doručena písemně nebo v textové podobě ve smyslu ustanovení §1819
    občanského zákoníku, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím
    provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Zákazníkovi je doručováno na adresu
    elektronické pošty uvedené při rezervaci termínu Služby.
    13.2. Zpráva je doručena druhé smluvní straně:
    a) v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty;
    integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem+
    b) v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím
    zásilky adresátem,
    c) v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též
    odepřením převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku
    převzít) zásilku převzít,
    d) v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty deseti
    (10) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k
    uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení
    nedozvěděl.
  14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    14.1. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany
    sjednávají, že takový vztah se řídí českým právem a podléhá jurisdikci soudů České republiky.
    Tímto nejsou dotčena práva Zákazníka – Spotřebitele vyplývající z obecně závazných
    právních předpisů.
    14.2. Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou
    sdělovány podle nejlepšího vědomí Prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty
    zkušeností a informací, které Prodávající získal sám, od výrobce či svého dodavatele
    8
    14.3. Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto
    neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce
    přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních
    ustanovení VOP.
    14.4. Smlouva včetně VOP je archivována Prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná v
    sídle Prodávajícího.
    14.5. Kontaktní údaje Prodávajícího:
    adresa pro doručování: Karla Engliše 3201/6, Praha 5, 150 00
    adresa elektronické pošty: pc5qzrd
    telefon: 734 835 019
    14.6. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti od 1. 2. 2025. Nedílnou součástí těchto
    VOP je Ceník uvedený v příloze.
    Příloha: Ceník služeb GlowStep s.r.o.
    9
    Příloha: Ceník služeb GlowStep s.r.o.
    a) Vstupné
    Vstupné na 1 osobu na 55 minut: 390 Kč.
    Pronájem velké herní místnosti: maximální kapacita 6 osob.
    Pronájem malé herní místnosti: maximální kapacita 4 osoby.
    b) Druhy poukazu:
    Dárkový poukaz v hodnotě 1 000,- Kč
    Dárkový poukaz v hodnotě 2 000,-Kč
    Poukaz musí mít platný kód a den platnosti.
    Poukaz platí pro 1 hráče nebo skupinu hráčů, kteří si herní místnost dopředu zarezervují
    jakýmkoli nabízeným způsobem. Nelze uplatnit v době konání soukromé akce.
    c) Soukromé akce
    Soukromé akce se pořádají v celém prostoru provozovny nebo jen části, podle počtu osob.
    Cena a rozsah soukromých akcí bude stanovena dohodou (bude potvrzeno emailem) mezi
    Provozovatelem a Zákazníkem dle rozsahu a typu akce.
    Pro rezervaci termínu je nutno neprodleně zaplatit zálohu ve výši 50% z celkové sjednané ceny
    Služeb za soukromou akci, jinak termín může být poskytnut jinému zákazníkovi.
    Na soukromou akci je možno po domluvě přinést vlastní dort, chuťovky a chlebíčky. Ostatní
    pohoštění můžete zakoupit na baru.
    V případě, že přinesou hosté jiné potraviny může personál toto pohoštění zakázat či požadovat
    náhradu za ušlý zisk.
    Soukromé akce jsou standardně plánovány na 3 hodiny, ale je možné domluvit se jinak. Po
    překročení domluveného času bude účtován příplatek.
    …………………………………………………………………………………………………….
    Provozovatel si vyhrazuje právo změnu cen a případné odmítnutí zákazníka při nedodržení
    podmínek sjednaných ve VOP.